خرید نیم ست نقره گل بهار مدل rose gold covered  


قیمت : 450000 تومان


برند : Miscellaneous


خرید پستی نیم ست نقره گل بهار مدل rose gold covered  


قیمت نیم ست نقره گل بهار مدل rose gold covered  



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



نیم ست نقره گل بهار مدل rose gold covered


 


ساده و بهاری

زیور آلات نقره همیشه محبوبیت خود را در بین خانم‌ها دارند. چراکه مدل‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های بسیار متنوع و جذابی داشته و به نسبت زیورآلات طلا قیمت بسیار پایین‌تری هم دارند. محصول پیش رو یک نیم ست از جنس نقره است. در این نیم ست یک دستبند و یک انگشتر وجود دارد که برای استفاده معمول روزمره کاملا مناسب است. هر دو آیتم دستبند و انگشتر از به هم چسبیدن چند شکوفه چهارپر بهاری تشکیل شده‌اند. دستبند این مجموعه از شش گل کنار هم برای قرار گرفتن روی مچ و یک بند نخی هم‌رنگ با گل‌ها به عنوان بدنه دستبند تشکیل شده است. البته در دو طرف رشته گل‌ها سه گوی هم قرار گرفته که زیبایی بیشتری به دستند بخشیده‌اند و آن را از حالت سادگی خارج کرده‌اند. همانطور که گفته شد بدنه این دستبند از جنس نخ است و به صورت گره‌ای هم روی دست بسته می‌شود. از این رو به راحتی قابلیت تنظیم و تغییر سایز را دارد.

انگشتر این ست هم از همان ترکیب شکوفه‌های گل ساخته شده است. برای ساخت انگشتر هم از شش عدد گل استفاده شده و به نوعی می‌توان گفت اندازه دایره انگشتر با طول رشته گل‌های روی دستبند یکسان است. البته دو سر انگشتر به هم وصل نیست و می‌توان از این ویژگی برای سایز کردن انگشتر روی انگشت‌های مختلف استفاده کرد. از آنجایی که این انگشتر از نقره ساخته شده به سادگی خم شده و می‌توان راحت آن را به اندازه انگشتان دست با هر اندازه‌ای درآورد. به همین دلیل نمی‌توان گفت این انگشتر تنها برای یک انگشت مناسب است و حتی یک نفر هم می‌تواند آن را روی انگشت‌های مختلف دستش سایز کند. حتی برای انگشتانی که خیلی باریک نیستند می‌توان به عنوان سرانگشتی هم از این انگشتر استفاده کرد. با توجه به شکل و طراحی این نیم ست، حتی می‌توان آن را برای دختر بچه‌ها هم مناسب دانست. با توجه به اینکه زیورآلات نقره می‌توانند رنگ‌های مختلفی داشته باشند، در این نیم ست هم از سه رنگ نقره‌ای، طلایی و مسی استفاده شده است که در هر سه نوع رنگ‌بندی، رنگ انگشتر با رشته گل روی دستبند یکی است. در نهایت اگر برای استفاده روزمره به یک نیم ست ساده و سبک با طراحی ساده و در عین حال جذاب نیاز دارید، این محصول می‌تواند جزو یکی از گزینه‌های شما باشد. این محصول در یک جعبه مقوایی محکم با ظاهری مناسب ارائه می‌شود و حتی می‌توان به عنوان یک هدیه سبک هم روی آن حساب باز کرد.


 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


نیم ست نقره گل بهار مدل rose gold covered شامل یک دستبند و یک انگشتر است که جنس هر یک از آنها نقره 925 با آبکاری طلای رزگلد می باشد. بر روی دستبند 6 سنگ حدید وجود دارد که زیبایی و هارمونی خاصی به این محصول بخشیده است. لازم به ذکر است که این نیم ست دست ساز بوده و اثر هنرمند و طراح خوش ذوق خانم بهاره فرزین مهر می باشد. طراحی این محصول به گونه ایی است که به راحتی با انواع استایل های مختلف هماهنگ می شود. سادگی و ظرافت موجود در این مجموعه می تواند آن را به گزینه جذاب برای هدیه دادن تبدیل کند. سادگی زیباتر است.


 



تصاویر بیشتر


 



نیم ست نقره گل بهار مدل rose gold covered
نیم ست نقره گل بهار مدل rose gold covered
نیم ست نقره گل بهار مدل rose gold covered


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



نیم ست نقره گل بهار مدل rose gold covered
نیم ست نقره گل بهار مدل rose gold covered
نیم ست نقره گل بهار مدل rose gold covered


 


 


خرید نیم ست نقره گل بهار مدل rose gold covered ارزان , نیم ست نقره گل بهار مدل rose gold covered با قیمت ارزان , خرید Miscellaneous ارزان , Miscellaneous با قیمت ارزان , خرید پستی نیم ست نقره گل بهار مدل rose gold covered ,خرید اینترنتی نیم ست نقره گل بهار مدل rose gold covered , خرید نیم ست نقره گل بهار مدل rose gold covered با قیمت 450000 ,خرید نیم ست نقره گل بهار مدل rose gold covered فقط 450000 ,خرید Miscellaneous نیم ست نقره گل بهار مدل rose gold covered ,خرید Miscellaneous با قیمت 450000,kharid نیم ست نقره گل بهار مدل rose gold covered , gheymat نیم ست نقره گل بهار مدل rose gold covered  

خرید نیم ست نقره گل بهار مدل rose gold covered ارزان,نیم ست نقره گل بهار مدل rose gold covered با قیمت ارزان,خرید Miscellaneous ارزان,خرید پستی نیم ست نقره گل بهار مدل rose gold covered,خرید نیم ست نقره گل بهار مدل rose gold covered با قیمت 450000,خرید نیم ست نقره گل بهار مدل rose gold covered فقط 450000,خرید Miscellaneous نیم ست نقره گل بهار مدل rose gold covered,خرید Miscellaneous با قیمت 450000,kharid online نیم ست نقره گل بهار مدل rose gold covered,kharid نیم ست نقره گل بهار مدل rose gold covered arzan, پولکی نیم ست نقره گل بهار مدل rose gold covered خرید نیم ست نقره گل بهار مدل rose gold covered  قیمت : 450000 تومانبرند : Miscellaneousخرید پستی نیم ست نقره گل بهار مدل rose gold covered  قیمت نیم ست نقره گل بهار مدل rose gold covered   برای خرید و خرید نیم ست نقره گل بهار مدل rose gold covered ارزان,نیم ست نقره گل بهار مدل rose gold covered با قیمت ارزان,خرید Miscellaneous ارزان,خرید پستی نیم ست نقره گل بهار مدل rose gold covered,خرید نیم ست نقره گل بهار مدل rose gold covered با قیمت 450000,خرید نیم ست نقره گل بهار مدل rose gold covered فقط 450000,خرید Miscellaneous نیم ست نقره گل بهار مدل rose gold covered,خرید Miscellaneous با قیمت 450000,kharid online نیم ست نقره گل بهار مدل rose gold covered,kharid نیم ست نقره گل بهار مدل rose gold covered arzan,